عقد من و همسریعقد من و همسری، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن دلهامونیکی شدن دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
مامان آینده مامان آینده ، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه سن داره
بابای آینده بابای آینده ، تا این لحظه: 39 سال و 19 روز سن داره
حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

میوه بهشتی چیده شده ما

تعطیلی موقت

1394/4/11 10:31
656 بازدید
اشتراک گذاری

بسم االله الرحمن الرحیم

سلام به همه دوستان عزیزم انشاالله طاعات و عباداتون مورد مقبول درگاه حق قرار بگیره بعد ماهها اومدم تا بگم فعلا خبری از نی نی نیست ولی ما همچنان امیدواریم گرچه من مامان خیلی عجولی هستم اصلا برای من تو این خصوص صبر معنی نداره به قول خانم دکتر ترکستانی که می گه برای اومدن نی نیت اول باید برای تو قرص صبر بنویسم تا یکم صبور باشی آخه میدونی چیه مامانی من الان برای به دست آوردن تو 2 ماهه جدی دارم اقدام میکنم ولی شما هنوز افتخار ندادی بیای و کنج دلم لونه کنی برای همین نگران شدم و رفتم پیش خانم دکتر تا ببینم خدایی نکرده چیز خاصی نباشه که اونم با یکسری دادن آزمایشات و سونوگرافی مشخص شد که خدا رو شکر کاملا همه چیز خوب و نرماله و جای نگرانی نیست به قول خانم دکتر که میگه تو همه چیت خوبه به جز عجول بودنت. عزیزم، نفسم، عشقم تو از خدا بخواه که زود تر بیایی و زود زود مهمون دلم بشی و من و از نگرانی ها و اما و اگرها نجات بدی . تمشکم مامان قصد دارم فعلا اینجا رو تعطیل کنم البته هستم و به دوستانم سر میزنم فقط دیگه مطلب نمیزارم تا تو بیایی و از خاطرات اومدنت بنویسم انشاالله پس به امید اون روز در آینده نچندان دور انشاالله.

از همه دوستانم در این روزها التماس دعا دارم.

یا علی......

پسندها (8)

نظرات (6)

مامان منتظر
27 تیر 94 1:20
سلام بهاره جونم عیدت مبارک انشا الله تا سال دیگه عید فطر نینی بغلت باشه
مامانی و بابایی
پاسخ
عزیزم همچنین برای شما دوست خوبم
مامان آنیسا
31 تیر 94 15:41
نگران نباش عزیزم ایشالا یه نی نی خوشکل و تپل مپل زودی میاد تو دلت و مامان میشی و واسه ما از خاطراتت مینویسی
مامانی و بابایی
پاسخ
سلام دوستم ممنون که بهم سر زدی انشاالله
مامانی ساره
7 مرداد 94 20:19
سلام عزیزم نگران نباش انشاءالله به زودی یه نی نی ناز میاد و توی دلت جا میگیره
مامانی و بابایی
پاسخ
سلام خانومی انشاالله
مامان نفس طلایی
11 مرداد 94 16:30
سلام دوست من ... انشاالله در بهترین زمان مهمون دلت میشه
مامانی و بابایی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم
زهرا
22 مرداد 94 17:58
مرسی دوست خوبم که بهم سر زدی بابت تبریکتم ممنونم
مامان نفس طلایی
19 آبان 94 14:25
سلام دوست من ممنون ک بهم سر میزنی در چه حالی؟