عقد من و همسریعقد من و همسری، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
یکی شدن دلهامونیکی شدن دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
مامان آینده مامان آینده ، تا این لحظه: 36 سال و 26 روز سن داره
بابای آینده بابای آینده ، تا این لحظه: 39 سال و 14 روز سن داره
حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

میوه بهشتی چیده شده ما

تبریک به دوستانم

1394/10/6 8:53
556 بازدید
اشتراک گذاری

سلام این پست و اختصاص میدم به سه تا از دوستای مهربون نی نی وبلاگیم زهرا جون ( مامان آینده درانتظار شنتیا) نسیم جون ( فندوق مامانی و بابایی )  و (نفس طلایی جونم ) مادر شدنتون و تبریک میگم البته با یکم تاخیر انشاالله هر سه شما بارداری خوبی و پشت سر بزارید و نی نی کوچولوتونو به سلامتی و دلخوشی بغل بگیرید. این عکس رو هم تقدیم میکنم به شما عزیزانمحبت

پسندها (8)

نظرات (9)

aylar
6 دی 94 10:01
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
نقاش کوچولو
6 دی 94 21:45
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین
مامان نفس طلایی
20 دی 94 16:05
سلام عزیزم ممنونم از لطفت انشاالله در بهترین زمان نی نی شما ام میاد
زهرا
20 دی 94 21:51
سلام دوست عزیزم واقعا از دیدن پیام تبریکت خوشحال شدم خیلی خیلی خیلی ازت ممنونم واقعا سورپرایز شدم برات خیلی خیلی دعا میکنم امیدوارم زودی یه نی نی خوشگل و سالم بیاد توی بغلت تو هم واسه من کلی کلی دعا کنم از راه دور می بوسمت دوست خوبم
مامانی و بابایی
پاسخ
خوشحالم که خوشحال شدی عزیزم همیشه برای همتون دعا میکنم دوستتون دارم
مامان نفس طلایی
24 دی 94 0:11
انشاالله بزودی با خبرای خوش میای
مامانی و بابایی
پاسخ
انشاالله
مامان وبابا
11 بهمن 94 2:47
بهاره سادات خوبی؟دلم برات تنگ شده
مامانی و بابایی
پاسخ
عزیزم منم دلم برات تنگ شده
نسیم
12 اسفند 94 15:47
سلام عزیزممم چطوری؟؟ قربونت برم مهربووووون مرسی فراوووووون
مامان نفس طلایی
25 اردیبهشت 95 18:43
سلام عزیزم خوبی؟ لظفا رمزت و بده بهم چی شدی؟
مامانی و بابایی
پاسخ
سلام عزیز دلم برات فرستادم
مامان زهرا
27 تیر 96 13:48
سلام دو ماهگی حلما مبارک
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنون عزیز دلم