عقد من و همسریعقد من و همسری، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
یکی شدن دلهامونیکی شدن دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
مامان آینده مامان آینده ، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
بابای آینده بابای آینده ، تا این لحظه: 39 سال و 28 روز سن داره
حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

میوه بهشتی چیده شده ما

درد ودلی برای آقا

1393/4/23 9:23
260 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام آقای خوبم ، آقا خیلی دلم گرفته از این دنیا ،از آدم هایی که انقدر کوچیک و حقیرن که می خوان با بد و بیرا گفتن به مردم خودشون و بزرگ جلوه بدن و با له کردن انسانها برای خودشون پله ای بسازن به عنوان ترقی کردن تا از روی آنها رد بشن براشونم فرقی نمیکنه که این انسان می خواد پدر باشه یا مادر یا خواهر و برادر ،پیر ، کودک ، جوون و یا ....... از آدم هایی که به خاطر  به دست آوردن یه چرک کف دست خود فروشی میکنن آدمایی که به خاطر نفع خودشون به خدا و پیغمبر دروغ می بندند ،برای این که خودشون و تبرعه کنن حاضرن به دروغ دست روی قرآن بذارن و سوگند دروغ بخورن آدم هایی که رودرو باهات خوبن ولی از پشت سر چنان خنجری بهت میزنن که دشمن ادم این کارو نمیکنه. آقا جون آقا مهربانی اینا  قطره ای از دریا پلیدی دنیا بود در حالی که خود به همه اینا واقفی دنیا دیگه عدل و عدالتی نداره دیگه گذشت و ایثاری نداره دیگه عطوفت و مهربونی نداره دیگه رحم و مروتی نداره پس دیگه وقتشه، وقتشه که بیایی و دنیا رو از بدی ها پاک کنی و عدالتت رو همه جای دنیا پر کنی آقا بیا .

آقای خوبم برام دعا کن که  من محتاج دعاهای تو هستم.

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (1)

خاله ی مهربون
28 آذر 93 18:52
ممنونم بهم سرمیزنید
مامانی و بابایی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم واقعا مطالبتون عالیه