عقد من و همسریعقد من و همسری، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
یکی شدن دلهامونیکی شدن دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
مامان آینده مامان آینده ، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
بابای آینده بابای آینده ، تا این لحظه: 39 سال و 28 روز سن داره
حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

میوه بهشتی چیده شده ما

ختم دعا

1393/4/23 11:26
345 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه دوستای گل نی نی وبلاگی، دوستای عزیزم همه ما خوب میدونیم که 3 روز دیگه شب های قدر شروع میشه شبی که سرنوشت زندگی ما برای یکسال رقم می خوره و به خاطر این موضوع من می خوام ختم دعای نادعلی که خیلی مجرب برای ادا شدن حاجات هست رو تو وبلاگم بذارم که هر کسی حاجتی داره بیاد و در این ختم شرکت کنه به امید اینکه انشاالله به زودی زود برآورده بشه.

طریقه ختم دعای ناد علی به این صورت که به نیت اسم ابجد حضرت علی (ع) 110 ، 110 نفر به نیت حروف ابجد بی بی دو عالم خانم فاطمه الزهرا که 7 میباشد، نفری 7 مرتبه در شبهای 19، 21 و  23 خوانده شود اگر هم به دوستانتون اطلاع بدید که این ختم تمام کمال خوانده بشه ممنون میشم .برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان و شفای همه مریض ها و بعد برآورده شدن همه حاجت ها خواهشاً هر کسی که می خواد در این ختم دعا شرکت کنه کلمه یا علی رو تو نظرات برای من بذاره.

و دعا این است :

بِسمِ الله الرحمن الرحیم

نادِ عَلیاً مَظهَرَالعَجائِب تَجِدهُ عَوَناً لَکَ فِی النَوّائِب لی اِلیَ اللهِ حاجَتی وَعَلَیهِ مُعَوَّلی کُلَّما اَمَرتَهُ وَ رَمَیتَ مُنقَضی فی ظِللّ اللهِ وَ یُضِلل اللهُ لی اَدعُوکَ کُلَّ هَمٍ وَغَمًّ سَیَنجَلی بِعَظَمَتِکَ یا اللهُ 

بِنُبُوَّتِکَ یا مُحَمَّدَ بِوَلایَتِکَ یا عَلِیُّ  یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ اَدرِکنی بِحقِّ لُطفِکَ الخَفیَّ اللهِ اَکبَرُ اَنا مِن شَرِّ اَعدائکَ بَریءٌ اللهُ صَمَدی مِن عِندِکَ مَدَی وَعَلَیکَ مُعتَمِدی بِحقِّ إِیاکَ نَعبُدُ وَ إِیاکَ نَستَعینُ

یا اَبا لغَیثِ اَغِثنی یا اَبَا الَحَسَنَین اَدرِکنی یا سَیفَ اللهُ اَدرِکنی یابابَ اللهِ اَدرِکنی یا حُجَّهَ اللهِ اَدرِکنی یا وَلِیَّ اللهِ اَدرِکنی بِحَقَّ لُطفِکَ الخَفیَّ یا قَهّارُ تَقَهَّرتَ بِا لقَهرِ وَ القَهر ُفی قَهرِ قَهرکَ

یا قَهارُ یا قاهِرَ العَدُوّ یا واِلیَ الوَلِیَّ یا مَظهَرَ العَجائِبِ یا مُرتَضی عَلِیُّ رَمَیتَ مِن بَغی عَلَیَّ بِسَهمِ اللهِ وَ سَیفِ اللهِ القاتِلِ اُفَوَّضُ اَمری اِلیَ اللهِ اِنَّ اللهُ بَصَیرٌ بِالعَبادِ

وَ اِلحُکُم اِلهٌ واحِدٌ لا اِلهَ اِلاّ هُوَ الرَّحمنُ الرَّحیمُ یا غیاثَ المُستَغییَنِ یا دَلیلَ المُتَحیِّرِینَ یا اَمانَ الخائِفینَ یا مُعینَ المُتَوَکِلینَ یا رَاحِمَ المَساکینَ یا اِلهَ العالَمَینَ بِرَحمَتِکَ وَ صَلَّی اللهُ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ الِهِ اَجمَعین وَ الحَمدُ اللهِ رَبِّ العالَمینَ

ترجمه دعای نادعلی

بخوان علی را که مظهر صفات عجیبه است . تا یاری کننده تو باشد در سختی ها این بنده پیوسته به خدا نیازمند است . و من در امورم به او تکیه کرده ام و امور گذشته و اینده ام را به او وا می گذارم برای رفع هر ناراحتی تو را می خوانم . تا مشکل حل و مسائل روشن گردد قسم به بزرگیت ای خدا و به پیامبریت ای محمد و به ولایت تو ای علی ای علی ای علی مرا در یاب بحق لطف پنهانت .

 

الله اکبر و من از شر دشمنانت بیزاری می جویم . خدای بی نیاز از سوی تو یاری می شم و بر تو اعتماد دارم به حق ایاک نعبد و ایاک نستعین . ای پدر کمک ای پدر حسنین مرا در یاب ای شمشیر خدا ای در خدا , ای حجت خدا ,ای ولی خدامرا در یاب . به حق لطف پنهانت ای غالب و غلبه کننده ، ای دوست دوست خدا ای مظهر صفات عجیبه ای علی یقین دارم هرکه بخواهد ظلم نماید تو به شمشیر کشنده او را از پای در می اوری من تمام امورم را به تو واگذارمی کنم . 

 

بدرستی او بصیر بر بندگان است فرماید : خدای شما خدای واحد است و غیر از او خدایی نیست و بخشنده و مهربان . مرا در یاب ای فریاد رس فریاد خواهان ای راهنمای سر گردانان ای امان ده تر سندگان ای یاری دهنده پناه آورندگان ای رحم کننده بر فقرا ای خدا به رحمتت مرا در یاب و درود فرست بر محمد و ال او و ستایش برای جهانیان است و بس .


التماس دعا
 

 

پسندها (9)

نظرات (22)

مامان و باباي محمدباقر
23 تیر 93 11:48
سلام ان شاء الله که حاجت روا بشی... التماس دعا...
مامانی و بابایی
پاسخ
محتاجیم به دعا
خاطره
23 تیر 93 13:33
انشالله حاجت بگیری از صاحب این دعا
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنونم
امیر مهدی و عمی
23 تیر 93 13:38
سلام عزیزم ممنون یاعلی
مامانی و بابایی
پاسخ
حاجت روا بشی انشاالله
یه مامان منتظر
23 تیر 93 13:53
سلام من شرکت میکنم توی ختم نادعلی
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنون از توجهت انشالله حاجت روا بشی عزیزم
BT
23 تیر 93 17:36
سلام دوستم ، منم شرکت میکنم ... من متوجه نشدم چند بار باید ناد علی رو بخونیم ؟؟؟؟
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی از توجهتون التماس دعا
✿نسیـــم✿
23 تیر 93 19:06
سلام خواهش میکنم لینک کنیم؟؟؟
مامانی و بابایی
پاسخ
چشم گلم
مامان آینده
23 تیر 93 20:14
سلام منم هســتم انشاالله
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی از توجهتون اجرتون با صاحب این دعا
مامانی ساره
23 تیر 93 22:09
سلام عزیزم انشاءالله که حاجت روا بشی انشاءالله منم شرکت میکنم البته اگه فراموش نکنم
مامانی و بابایی
پاسخ
انشاالله شما هم حاجت روا بشید به امید خدا فراموش نمیکنید
مامان و باباي محمدباقر
24 تیر 93 9:42
راستی یادم رفت بگم با افتخار لینک شدی عزیزم...
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنونم عزیزم
آریا و مامانی
24 تیر 93 10:09
سلام دوست گلم انشاالله به هرچی میخوای برسی ما هم هستیمیا علی
مامانی و بابایی
پاسخ
انشاالله حاجت روا بشی گلم
مامان و بابای معین
24 تیر 93 12:28
باسلام و احترام , انشاا... به مراد دلتون برسه , من و یکی از دوستام هستیم یعنی دو تا یاعلی , یاعلی از طرف ما
مامانی و بابایی
پاسخ
انشاالله حاجت روا بشید
مامان معین
24 تیر 93 13:17
راستی یکی دیگه از دوستام هم گفت اونم شریکه , پس با توجه به پیام قبلی ام , ما شدیم سه تا یاعلی , موفق باشین
زهرا
24 تیر 93 14:13
یا علی منم هستم در این شب های عزیز لطفا منم از دعاهای خودتون محروم نکنید التماس دعا یه سوال در هر شب قدر فقط 7 مرتبه درست متوجه شدم؟؟؟/؟/؟؟؟
مامانی و بابایی
پاسخ
محتاجیم به دعا بله در هر شب قدر 7 مرتبه خوانده شود.
مامان مرضیه و بابا محمدرضا
24 تیر 93 14:27
سلام عزیزم. ممنون که به وبلاگ نی نی من سرزدی، ایشالا به حق این ماه و شبهای عزیز تو هم به همین زودی بیای و خبر تمشک کوچولوت رو به دوستات بدی. ایشالا هر حاجتی داری برآورده بشه . واسه نی نی من هم دعا کن تا صحیح و سالم باشه . موفق و سلامت باشی ان شاءالله.
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری شما
مامان مرضیه و بابا محمدرضا
24 تیر 93 15:59
عزیزم من حتما در این ختم شرکت میکنم یا علی مدد.
مامانی و بابایی
پاسخ
انشالله هر حاجتی داری خدا بهت بده عزیزم.
مامان آیلین
24 تیر 93 17:57
یا علی ازت ممنونم که هیچین کاری رو شروع کردی برای منم دعا کنید
مامانی و بابایی
پاسخ
چشم محتاجیم به دعا
خاطره
24 تیر 93 22:40
راستی یادم رفت بگم منم شرکت می کنم
حمیده
25 تیر 93 16:30
منم هستم... چندبار بخونیم
زهرا
26 تیر 93 1:13
عزیزم امشب شب قدره و الان ساعت یک و پانزده دقیقه شب من دعا رو 7 مرتبه خوندم انشاالله به حق این دعا امشب همه حاجت روا بشوند ما رو از دعای خودتون محروم نکنید. التماس دعا خدای من کمک امشب منم حاجت دلم رو بگیرم خدایا کمکم کن
مامانی و بابایی
پاسخ
منم خوندم عزیزم محتاجیم به دعا ایشالله صاحب این دعا حاجت تو روا کنه.
مامان عاشق
26 تیر 93 21:40
سلام منم حتما ميخونم
یه مامان منتظر
28 تیر 93 18:47
سلام منم 2 شب قدر رو دعا رو خوندم مونده فردا شب
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنون از توجهت انشاالله حاجت روا بشی عزیزم
BT
30 تیر 93 0:37
سلام دوستم ... من هر سه شب قدر رو خوندم ، شبی 7 بار .... انشالا همه حاجت روا بشیم .
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنون از توجهت عزیزم انشاالله حاجت روا بشی گلم