عقد من و همسریعقد من و همسری، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
یکی شدن دلهامونیکی شدن دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
مامان آینده مامان آینده ، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابای آینده بابای آینده ، تا این لحظه: 39 سال و 24 روز سن داره
حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

میوه بهشتی چیده شده ما

مسافرت

1393/5/11 8:44
409 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه می خوام به همه دوستای گلم عید فطر و تبریک بگم البته با چند روز تاخیر خندونک آخه من این چند روزو مسافرت بودم دوم اینکه از تمام دوستای گلم بابت این همه لطفی که به من داشتن و جویای حالم شدن تشکر کنم.حالا بریم سر اصل مطلب فندقم من و بابایی و مامانی و بابایی 4 تایی رفتیم مشهد انقدر جای شما خالی بود گلم وقتی چشمم خورد به ضریح امام رضا اول برای همه مامانایی که هنوز خدا بهشون نی نی نداده دعا کردم که هر چه زودتر خدا بهشون یه فرشته کوچولو ناز نازی بده مخصوصا دوستای خوب وبلاگی، بعد برای خودمون دعا کردم تا شما هم با اولین اقدام انشاالله زود زود بیایی و ما رو خدایه نکرده چشم انتظار نذاری که ما اصلا طاقت صبر و تحمل و نداریم بعد از زیارت رفتیم پارک کوه سنگی وای عجب جای با حالی بود انقدر هوای مشهد این چند روز خوب و خنک بود اصلا دلم نمی خواست بیام تهران می خواستم زنگ بزنم سر کارم یه چند روز دیگه مرخصی بگیرم که بابایت ضد حال زد که من شنبه باید برم دانشگاه  منم کلی شاکی شدم شاکی ولی خوب چه میشه کرد انشاالله وقتی تو بیایی درس بابایتم تموم شده و همه مون یه نفس راحت میکشیم . روز بعدش رفتیم طرقبه دریاچه چیلدره وای اون جا عجب جایی بود انشا الله همه عکساشو میذارم عشقم .بعد از کلی تفریح دوباره رفتیم زیارت و در آخر هم وداع با امام خوبان بعدشم راهی تهران شدیم دوباره روز از نو روزی از نو.

 

 

پسندها (16)

نظرات (27)

مامان پریسا و بابا مهرداد
11 مرداد 93 8:54
آخی به سلامتی.. زیارتتون قبول ولی کاش عکس هم برامون میزاشتید به هر حال انشاله همیشه شاد و خوش باشید منتظر عکسا هستیم
مامانی و بابایی
پاسخ
حتما گلم میزارم آخه من الان سر کار هستم و این مطلب و نوشتم عکس ها هم تو دوربین و خونه است انشاالله برم خونه حتما میزارم
مامان آینده
11 مرداد 93 9:13
زیارتا قبول خانمی انشاالله همیشه به مسافرت و گردش با دل خوش انشاالله به هر چی که از خدا خواستی به ضمانت امام رضا(ع) بهش برسی
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنونم عزیزم
حمیده
11 مرداد 93 10:18
بازم زیارتت قبول
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی عشقممممممم
بابا و مامان
11 مرداد 93 10:42
سلام دوستم زیارتتون قبول باشهانشاالله نی نی تون زودی بیاد .
مامانی و بابایی
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون
ماناز
12 مرداد 93 8:24
سلام دوست خوبم .ممنونم که به وبم امدید ونظر گذاشتید وظیفه دانستم که هر چه زودتر بیایم وتشکر کنم .مرا شرمنده لطف خود فرمودید امیدوارم قابل باشم .شما هنوز در اول راه زندگی زناشویی هستید پس فرصت تجربه زیاد دارید وقتی نی نی هم بیاید که موضوع پیچیده تر میشود امیدوارم به حق ان زیارتی که نمودید هر چه زودتر دامن تان سبز شود ومطالب وبلاگتان را در میان هیاهووشیطنت کوچولوی دلبندتان بنویسید وشیرینی ان را حس کنید. گلم امیدوارم دوستان خوبی برای هم باشیم من هم تا جایی که از دستم براید جهت راهنمایی در خدمتم چون معتقدم که همیشه نباید همه چیز را ازمود گاهی استفاده از تجارب دیگران بهتر از ازمودن راه خطاست .هر چند که من خودم را ادم با تجربه ای نمیدانم اما تا جایی که بشود کمک دوستان عزیزی مانند شما خواهم کرد.
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنونم عزیزم انشاالله
مامان جون
12 مرداد 93 23:13
زیارتتون قبول .ایشالله که حاجت روا بشی خانومی
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنونم
حمیده
13 مرداد 93 10:37
سلام عزیزم اومدم دیدم نیستی رفتم
مامان لیلی
13 مرداد 93 13:05
زیارت قبول خانمی.... سفر حج انشاءا...
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنونم انشاالله قسمت شما
ارسطو و مامانش
13 مرداد 93 23:21
زیارت قبول عزیزم. دائم در سفر و زیلرن و سیاحت و شادی و سلامتی
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنونم گلم
مامان السا
13 مرداد 93 23:51
سلام عزیزم امیدوارم بزودی نینی تون بیاد
مامانی و بابایی
پاسخ
هر چی خدا بخواد.
خاله ی مهربون
15 مرداد 93 16:32
ممنونم از حضورتون
مامانی و بابایی
پاسخ
خواهش میکنم
یه مامان منتظر
18 مرداد 93 21:20
سلام
مامانی و بابایی
پاسخ
سلام عزیزم خوبی؟
محدثه
18 مرداد 93 21:36
زیارتتون قبول ایشالله به همین زودی حاجت روا بشی
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان لیلی
19 مرداد 93 9:43
سلام عزیزم. مطالب رمز دار گذاشتی اگر پسوردت رو به کسی دادی و مطالبت خصوصی نیست (باز هم تأکید میکنم اگر مورد خصوصی نیست)لطفا برای من هم بفرست با آرزوی موفقیت
✿نسیـــم✿
19 مرداد 93 12:26
سلام عزیزم خوبی؟؟؟ میبینم ک ما رفتیم و شما اومدین شهر ما خوش گذشت؟؟؟ واسه مام دعا کردی؟؟؟ راستی رمزتو بم میدی؟؟؟
مامانی و بابایی
پاسخ
عالی بود نایب زیاره بودم گلم رمزمم برات خصوصی ایمیل کردم
مامان پریسا و بابا مهرداد
20 مرداد 93 10:02
با افتخار لینک شدی عزیزم .. بخشید بی دقتی از من بوده
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی خواهش میکنم
✿نسیـــم✿
21 مرداد 93 10:31
آفرین عزیزم. خوشبحالت
✿نسیـــم✿
23 مرداد 93 10:29
خدا از دهنت بشنوه عزیزم همچنین واسه تو
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنون
زهرا
23 مرداد 93 11:33
زیارت قبول عزیزم
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی گلم دعا کردیم شما رو
✿نسیـــم✿
28 مرداد 93 12:04
کم پیدایی چرا؟؟؟؟
مامان السا
28 مرداد 93 13:56
مامان السا
28 مرداد 93 14:05
مرسی گلم
مامانی و بابایی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مامانی ساره
29 مرداد 93 11:39
زیارت قبول عزیزم ممنون که به وبلاگ دخترم سر زدین شما هم با افتخار به جمع دوستان ساره جون پیوستید راستی اگه دوست داشتی رمزتو برام بفرست
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنون
نیکتا
30 مرداد 93 9:38
سلام اووووووووووووووووه ماشاالله چه همه طرفدار داری و چه همه ادم نظر ده خدا زیادشون کنه خوب حقم دارن وبلاگت حرف نداره
مامانی و بابایی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون نظر لطفتونه
مامان مهناز
30 مرداد 93 11:53
سلام مامانی آینده ما که رمز رو نداریم باید چکار کنیم ، همیشه باید این قفل ها رو تو سایتتون ببینیم
مامانی و بابایی
پاسخ
سلام دوستم برات به صورت خصوصی فرستادم
آریا و مامانی وبابایی
1 شهریور 93 13:33
سلام بی وفا نیستی آخرین مطالبتم که رمز داره پس ما چیکار کنیمچه جوری ازت خبر دار بشیم
مامانی و بابایی
پاسخ
سلام برات فرستادم عزیزم
زهرا
1 شهریور 93 17:38
مامانی رمز به منم بده دیگه منم همش این چند وقت بهت سر میزدم اما میدیدم که مطلب جدید نذاشتی الان اومدم دیدم همه رمز داره منم رمز میخوام
مامانی و بابایی
پاسخ
چشم عزیزم برات فرستادم