عقد من و همسریعقد من و همسری، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
یکی شدن دلهامونیکی شدن دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
مامان آینده مامان آینده ، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابای آینده بابای آینده ، تا این لحظه: 39 سال و 24 روز سن داره
حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

میوه بهشتی چیده شده ما

علت تاخیر

1393/6/2 9:33
495 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزه دلم خیلی وقت مطلبی برات ننوشتم آخه به جز روزمرگی چیزی ندارم که بخوام بنویسم ایشاالله تو فسقل که بیایی تمام لحظاتم میشه پر از خاطره که باعث میشه انگیزه پیدا کنم و تمامشونو (البته اگه شما اجازه بدی و مامانی وقت کنه) همشو مو به مو برات ثبت کنم.آرام فسقل مامان امروز می خوام برم جواب آزمایش و سونو گرافی و به خانم دکتر نشون بدم انشاالله که چیز خاصی نباشه تا اونجایی که من بلد بودمو سوادم یاری  می کرد همه چی خوب و نرمال بود ولی چند تا موردشم اصلا متوجه نشدم که یعنی چی گیج  ولی خوب برای اقدامات اولیه لازمه تو هم با اون دستای کوچولوت برای ما دعا کن فرشته مهربونم

 

 

پسندها (10)

نظرات (2)

آریا و مامانی وبابایی
2 شهریور 93 13:11
عزیزم من و آریا جونی هم برات دعا میکنیم الان که این مطلب رو مینویسم داره اذان ظهر میزنه همین الان از خدا خواستیم انشاالله به همین زودی ها جواب دعاها رو میگیری
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنوم عزیزم خاله فدای آریا جون که انقدر مهربونه
مامانی ساره
3 شهریور 93 13:35
عزیزم انشاءالله که همه چیز نرمال و خوب باشه و نی نی کوچولوی ما و مامانی گلش سالم و سرحال باشند
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی گلم با دعا های شما