عقد من و همسریعقد من و همسری، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
یکی شدن دلهامونیکی شدن دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
مامان آینده مامان آینده ، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
بابای آینده بابای آینده ، تا این لحظه: 39 سال و 30 روز سن داره
حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

میوه بهشتی چیده شده ما

آشنایی با عالم عشق

1393/6/30 9:28
455 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم چند وقت پیش این مطلب و جایی خوندم خییییلییییی خوشم اومد گفتم چه بهتره که تو رو این طوری با اهل بیت آشنا کنم الهی همیشه در راه آل طاها قدم برداری و به سعادت دنیا و آخرت برسی.  انشاالله                      خدا خالق عشقه محمد گل عشقه  علی مظهر عشقه زهرا وجود عشقهحسن نماد عشقه،  حسین سالار عشقهعباس ساقی عشقهزینب شاهد عشقهسجاد راوی عشقه                      باقر عالم عشقه صادق احیای عشقه کاظم صابر عشقه رضا ضامن عشقه تقی جمال عشقه،    نقی پاکی عشقه حسن بقای عشقه اینم دعای عشقه: 


اللهم عجل لولیک الفرج

تعجیل در ظهورش صلوات

پسندها (20)

نظرات (10)

حمیده
30 شهریور 93 9:54
واییییییییییییییییی چقدر ناز بود .... اخی .... این جمعه وان جمعه بهانه است ... اگر ادم باشم سه شنبه هم میایی
در انتظار مادر شدن
30 شهریور 93 15:52
سلام عزیز،دلم می خواد آقامون بیاد دیگه دنیامون دنیا نیست...خیلی متن قشنگی بود...
مامانی و بابایی
پاسخ
انشاالله
زهرا
30 شهریور 93 23:46
خیلی قشنگ بود عزیزم عالی بود خیلی خوشم اومد ..........
مامان السا
2 مهر 93 23:58
اگر چه من بدم ولی ... سراسر وجود من پر از ترانه های توست و می تپد اگر چه قلب من بدان بهانه اش وجود توست تو در منی اگر چه چشم من تو را هنوز هم ندیده است هنوز در پی تو و یه رد پا که می دود چرا نمیخری مرا خبر نمی کنی مرا دلم در انتظار توست فدای تو خراب توست
مامانی و بابایی
پاسخ
خیلی قشنگ بود دوست خوبم.
بابا و مامان
5 مهر 93 12:46
سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواند که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت به رقص درآیی قصه عشق “انسان” بودن ماست . . .
مامانی و بابایی
پاسخ
خیلی قشنگ بود.
آریا، مامانی و بابایی
6 مهر 93 12:55
_______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__ سلام آپم زود بدو بیا
مامان آنیسا
7 مهر 93 10:19
عالی
مامان و باباي محمدباقر
8 مهر 93 13:38
چند وقته نیستی دوستم! کم پیدایی؟ خدای نکرده مشکلی پیش اومده؟! ایشالا که زودتر برگردی پیشمون...
مامانی و بابایی
پاسخ
سلام عزیزم چرا هستم میام سر میزنم به دوستان و البته شما زودی میرم
مامان جون
9 مهر 93 11:30
خیلی قشنگ بود ﻣﺎ ﻣﻨﺘﻈﺮﺍﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﺩﯾﺪﺍﺭﯾﻢ/ ﺍﺯ ﻋﻄﺮ ﮔﻞ ﻣﺤﻤﺪﯼ ﺳﺮﺷﺎﺭﯾﻢ/ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻣﺖ ﻭ ﻋﺰﺕ ﻭ ﺳﺮﺍﻓﺮﺍﺯﯼ ﺭﺍ/ ﺍﺯ ﺣﺮﻣﺖ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻣﻬﺪﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ
مامانی و بابایی
پاسخ
چه عجب خانوم خانوما شعر شما هم خیلی قشنگه
مامانی ساره
29 مهر 93 20:13
خیلی قشنگ بود اللهم عجل لولیک الفرج
مامانی و بابایی
پاسخ
الهی آمین