عقد من و همسریعقد من و همسری، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
یکی شدن دلهامونیکی شدن دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
مامان آینده مامان آینده ، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
بابای آینده بابای آینده ، تا این لحظه: 39 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 7 سال و 1 روز سن داره

میوه بهشتی چیده شده ما

هنوز نه به بار نه به داره

1393/4/7 9:50
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تمشکم ، مامانیت روز پنجشنبه یه کاری کرد که من و باباییت همین جوری هیرون و ویرون مونده بودیم تعجب آخه مامانی و بابایت خونه اشون و فروختن رفتن خونه جدید مامانی هم مجبور شده بود وسایل اضافی یا بفروشه یا بریزه دور یا وسایل هر کس و به خودش بده مامانی و بابایت تو این مدت 4 ساله که من ازدواج کردم هر جایی که رفته بودن بدون اینکه من متوجه بشم  برات چندین دست لباس و عروسک و.... آوردن اون روز مامانیت زنگ زد به من که بیا وسایلاتو ببر من دیگه جا ندارم منم متعجب که کدوم وسایلا مامانیتم گفت امروز خونه ای برات بیارم متوجه میشی منم با کمال تعجب وکنجکاوی منتظر مامانی نشستم متنظر وقتی که اومد دیدم وای خدای من چقدر لباس و عروسک بچگونه همهشونم دخترونه وایییییییییییییییییییییییییییییی  اون روز من و بابایی تا خود شب یکی یکی لباساتو باز کردیم قربون صدقه ات میرفتیم انقدر خوشحال شده بودیم هر کی نمیدونست جریان از چه قرار ه فکر می کرد امروز فرداست که من زایمان کنم چند وقت دیگه سرم خلوت شه همه عکساشو برات میزارم.جوجو کوشولویه من

پسندها (5)

نظرات (2)

خاطره
8 تیر 93 17:28
مبارک باشه عزیزم
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنونم عزیزم
زهرا
20 تیر 93 17:05
مبارکه مبارکه مبارکه انشاالله به زودی زودی همه شون تنش میکنی
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی گلم