عقد من و همسریعقد من و همسری، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
یکی شدن دلهامونیکی شدن دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
مامان آینده مامان آینده ، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
بابای آینده بابای آینده ، تا این لحظه: 39 سال و 30 روز سن داره
حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

میوه بهشتی چیده شده ما

ماه پیروزی خون بر شمشیر

1393/8/3 9:59
588 بازدید
اشتراک گذاری

 

تا که از کف پسرى تازه جوان داد حسين
عالمى را ز غم خويش تکان داد حسين
تا که گلبوسه ز لب هاى پسر چيد لبش
قدرت عاطفه خويش نشان داد حسين
تا که خاموش شد از زمزمه «يا وَلَدى»
عشق فرياد برآورد که جان داد حسين
جذبه عشق بنازم که پس از داغ جوان
حکمت صبر نشان بر همگان داد حسين
گفت بر هاشميون نعش على را ببرند
کز غم داغ پسر تاب و توان داد حسين
نقد جان داد و به حق جان جهان را بخريد
در کف خلق جهان خط امان داد حسين

فرا رسیدن ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر بر عاشقان آن حضرت تسلیت باد.

 

التماس دعا

 


 

پسندها (22)

نظرات (23)

حمیده
4 آبان 93 9:56
سلام گلم خوبی عزیزم دلم برات تنگ شده تو این روزا التماس دعا
مامانی و بابایی
پاسخ
سلام عزیزم منم همینطور خیلی دلم برات تنگ شده محتاجیم به دعا گلم
مامان لیلی
4 آبان 93 12:55
التماس دعا عزیزم
مامانی و بابایی
پاسخ
محتاجیم به دعا گلم
مامان آنیسا
5 آبان 93 15:41
التماس دعا
مامانی و بابایی
پاسخ
محتاجیم به دعا
مامان جون
6 آبان 93 8:45
باز محرم شدو دلها شکست از غم زینب دل زهرا شکست باز محرم شد و لب تشنه شد از عطش خاک کمرها شکست آب در این تشنگی از خود گذشت دجله به خون شد دل صحرا شکست قاسم ولیلا همه در خون شدند این چه غمی بود که دنیا شکست التماس دعا
مامانی و بابایی
پاسخ
التماس دعا
ساسان اس ام اس
6 آبان 93 15:03
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامان محمدمهدی
8 آبان 93 23:50
سلام دوست خوبم مطالب توی وبلاگتون نشون میده که به تربیت فرزندتون خیلی اهمیت میدید دوست دارم یه سری کتاب رو بهتون معرفی کنم که خیلی عالی وکاربردیه به من که خیلی کمک کرد 1. ریحانه بهشتی 2. روزی حلال 3. من دیگر ما که5 جلده هست وکتابهایی کامل برای تربیت فرزند هست
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنونم عزیزم
بابا و مامان
10 آبان 93 8:49
مامانی و بابایی
پاسخ
اومدی دوستم زیارت قبول
مامان آینده
12 آبان 93 10:37
سلام عزیزم دلم برات تنگ شده بود التماس دعا داریم در این شب های با شکوه قربونت بوس
مامانی و بابایی
پاسخ
سلام گلم خوبی؟ منم خیلی دلم برات تنگ شده محتاجیم به دعا
مامان لیلی
18 آبان 93 10:36
کجایی خانمی؟ خبری ازت نیست!!!!! راستش نگرانت شم! ان شاء ا... که خیره زود بیا و یه خبری از خودت به ما بده
مامانی و بابایی
پاسخ
نظر لطفته عزیزم خبر خاصی نیست به جز روزمرگی
خاله ی مهربون
19 آبان 93 16:06
ممنونم از حضورتون
مامانی و بابایی
پاسخ
سلام همچنین عزیزم
آریا، مامانی و بابایی
20 آبان 93 11:25
این جا زمین است عصر ادم های بی احساس.. خوب باشی بد تفسیرت میکنند. حق انتخاب را خودشان خریده اند
مامان و باباي محمدباقر
26 آبان 93 11:58
سلام دوست جونی... هستی؟
مامان وبابا
27 آبان 93 14:19
سلام سادات عزیز خوبید.ماهم اومدیم اگه دوست داشتیدبه ماهم رمزبدید
مامانی و بابایی
پاسخ
بله حتما براتون خصوصی می فرستم
مامان و باباي محمدباقر
1 آذر 93 12:35
سلام دوست جون... بهتری...؟
مامان آنیسا
2 آذر 93 9:16
منم رمز میخوام ؟/
مامانی و بابایی
پاسخ
خصوصی برات فرستادم
آریا، مامانی و بابایی
2 آذر 93 10:08
عزیزم به منم رمز میدی
مامانی و بابایی
پاسخ
با کمال میل
مامان و باباي محمدباقر
6 آذر 93 8:23
دوست من! توجه کرده ای؛ همین الان؛ هم اکنون؛ اين لحظه پير ترين سني هستيد كه تا بحال بوده ايد و جوان ترين سني كه تا ابد خواهيد بود! پس قدر همين لحظات را بدان... لحظاتت خوش و پر از نشاط...
آریا، مامانی و بابایی
11 آذر 93 10:58
رفیق خوب مثل خودکار نیست که وقتی جوهرش تموم شد بندازیش دور… رفیق خوب مثل جوهر خودکاره که واست خاطره های به یاد موندنی رو ماندگار میکنه
مامان و باباي محمدباقر
18 آذر 93 18:02
التماس دعا دوست عزیزم... خوش به حالت
مامانی و بابایی
پاسخ
محتاجیم به دعا
مامان وبابا
19 آذر 93 0:33
بهاره ساداتم خیلی التماس دعا خواهش میكنم برام دعاكن یادت نره ها...بهت كه گفتم كعبه .... دعاكن خیلی دعاكن ونهایت استفاده راببر.قبل سفرت درموردحال وهوای حج مطالعه كن روزه قضاهاتوبگیر حق الناسارابده پاك پاك برو انشاالله پاك پاك برگردی
خاله ی مهربون
21 آذر 93 7:59
سپاس گزارم از حضورتون
بابا و مامان
30 دی 93 12:28
سلام عزیزم کم پیدایی زود بیا دیگه دلم واست تنگ شده دیگه آپ نمیکنی چرا
مامانی و بابایی
پاسخ
سلام ببخشید خیلی سرم شلوغه هر موقعه وقت کنم حتما میام