عقد من و همسریعقد من و همسری، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
یکی شدن دلهامونیکی شدن دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
مامان آینده مامان آینده ، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
بابای آینده بابای آینده ، تا این لحظه: 39 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 7 سال و 1 روز سن داره

میوه بهشتی چیده شده ما

تولد باباجون و دایی ها

1393/4/15 12:19
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تمشک مامان خوبی امروز با چند تا خبر اومدم اول از این که دیروز تولد بابا جونت  (بابای مامانت) بود و ما  این روز و بهش تبریک گفتیم اما جشن نگرفتیم آخه دیشب هر کی یجا افطاری دعوت بود ما خونه دایی بابایی دعوت بودیم خیلی آدمای خوبی هستن واقعا من فامیلای بابای تو بیشتر از فامیلای خودم دوست دارم چون واقعا خیلی خیلی مهربون هستن و قلب و زبونشون یکیه و از همه مهمتر اهل دورو بازی نیستن. و اما امروز، امروزم تولد دایی بزرگت(دایی مهدی) احتمالا مثل باباجون با یه تبریک خشک و خالی سپری میشه و اما فردا که تولد دایی کوچیکته (دایی هادی) و ما فردا خونه دایی مهدی افطاری دعوتیم و این تصمیم و داریم که یه کیک بخرییم وببریم خونه دایی مهدی و بعد از صرف افطاری یه جشن کوچولوجشنتشویق خانوادگی برای این سه عزیز بگیریم امیدوارم بهمون خیلی خیلی خوش بگذره بله ما توی تیر ماه سه تا تولد پشت سر هم داریم(16،15،14) انشاالله هر سه عزیز 120 سال سایشون مستدام بالای سر ما باشه و طول عمر با عزت و طولانی داشته باشن. آمین

پسندها (2)

نظرات (1)

حمیده
21 تیر 93 11:19
مبارکه گلم ایشالا همیشه به شادی
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی از لطفت