عقد من و همسریعقد من و همسری، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
یکی شدن دلهامونیکی شدن دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
مامان آینده مامان آینده ، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
بابای آینده بابای آینده ، تا این لحظه: 39 سال و 28 روز سن داره
حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

میوه بهشتی چیده شده ما

فنجول نیومد

1393/4/21 13:47
243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم که با نظراتشون من و خوشحال کردن و به قولی انرژی مضاعفی به من دادن اومدم بگم نی نی در کار نبودنه چون با کمال ناباوری پ اومد البته  این ماه من زیاد منتظر نبودم چون 20 درصد احتمال این قضیه رو میدادم برای این که ما این ماه برای اومدن فنجول زیاد تلاش نکردیم.

خدایا به من بینشی ده که هر وقت تو چیزی را برای من دیر می خواهی من زود نخواهم و چیزی را که تو زود

می خواهی من دیر نخواهم. آمین یا رب اللعالمین

پسندها (5)

نظرات (5)

حمیده
21 تیر 93 19:29
وای... یعنی روزه اتم نصفه کاره موند؟؟؟ عیب نداره ابجی کوچیکه ایشالا به زودی خبر مامان شدنتو بشنوم
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی عزیزه دلم عشق خاله رو سلاله جون و ببوس
مامان آیلین
22 تیر 93 9:52
عزیزم اصلا نگران نباش و همیشه توکلت به خدا باشه یه روز که اصلا انتظارشو نداری می فهمی مامان شدی و اون بهترین سوپرایز زندگیت میشه
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنون عزیزم
یه مامان منتظر
22 تیر 93 12:27
سلام عزیزم من دیروز تو وبت بودم اومدم و رفتم برات نظر نزاشتم
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی گلم
خاطره
22 تیر 93 15:33
عزیزم توکلت به خدا باشه .انشالله امام حسن ( ع) عیدی بهت میده
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی گلم همچنین برای شما
✿نسیـــم✿
23 تیر 93 3:26
سلام عزیزم منم مث خودت منتظرم خوشحال میشم بیای وبمو این انتظارو باهم بگذرونیم