عقد من و همسریعقد من و همسری، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
یکی شدن دلهامونیکی شدن دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
مامان آینده مامان آینده ، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
بابای آینده بابای آینده ، تا این لحظه: 39 سال و 28 روز سن داره
حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

میوه بهشتی چیده شده ما

دو دلی

1393/4/18 11:45
197 بازدید
اشتراک گذاری

الان دقیقا 1 هفته است که پ نیومده تمام علائماش هست ولی خودش نیست نمیدونم یعنی خبری هست یا ..........سوال  هر چی پیش آید خوش آید نمیدونم چرا هر وقت حرف از بودنت ،اومدنت می خواد جدی بشه ترس وجودمو میگیره همش به خودم میگم یعنی من می تونم از پس تربیت بچه بر بیام یعنی می تونم نقش مادری رو برای فرشته کوچولوم خوب اجرا کنم و خیلی سوال دیگه متنظر نه این که فکر کنی مامان بی عرضه داری نه این طوری نیست به قول بابایت که به من میگه تو زیاد از حد داری وسواس نشون میدی شایدم این جوری که بابایت میگه باشه به هر حال 23 وقت دکتر دارم دعا کن هر چی خیره همون پیش بیاد گل باغ زندگیمون دوست دارم.

 

پسندها (9)

نظرات (7)

پرتو
18 تیر 93 12:54
سلام دوستم با افتخار شما لینک شدین عزیزم
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنونم عزیزم شما هم همینطور
مامان افسانه
19 تیر 93 7:52
ان شاالله که خیره و هم مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی عزیزم تا خدا چی بخواد
الی
19 تیر 93 9:14
ایشالا که نی نی هست و کلی ذوق میکنی
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی عزیزم تا خدا چی بخواد
خاطره
19 تیر 93 12:17
انشالله که خیره و پر از خبرای خوب .. منم وضعیتم مثل شماست .. اما خیلی استرس دارم
مامانی و بابایی
پاسخ
عزیزم
مامان امير علي
21 تیر 93 9:49
ان شاا.. خيره
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنون
مامان آینده
21 تیر 93 10:42
سلام خانمی منتظر یه خبر خوشیـــــــــم از 4شنبه تا حال... یه خبر بهمون بده
مامانی و بابایی
پاسخ
چشم ولی چشمم آب نمی خوره
حمیده
21 تیر 93 11:16
عزیز دلم .... ایشالا که خیره... ایشالا که با خبرای خوب بیایی
مامانی و بابایی
پاسخ
ایشالله