عقد من و همسریعقد من و همسری، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
یکی شدن دلهامونیکی شدن دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
مامان آینده مامان آینده ، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابای آینده بابای آینده ، تا این لحظه: 39 سال و 24 روز سن داره
حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

میوه بهشتی چیده شده ما

پختن آش نذری

1393/4/29 9:02
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تمشک مامانی دیروز 21 ماه رمضون، مصادف با شهادت اولین امام ما شیعیان حضرت علی (ع) بود. مامانی 2 سال پیش یه حاجتی داشت که نذر کرده بود هر وقت برآورده شد روز شهادت حضرت علی آش بپزه و پخش کنه و پارسال حاجت مامان برآورده شد و ما تصمیم گرفتیم به وعده مون عمل کنیم گر چه ما پنجشنبه شب مهمون داشتیم و خیلی خسته بودیم آخه خیلی ریخت و پاش شده بود خونمون ولی ناگفته نمونه که مامانی و خاله الهام و زندایی زهرا تمام و کمال آشپزخونه رو مثل روز اول تمیز کردن انگار نه انگار که ما مهمون داشتیم ولی به هر حال من خیلی خسته شده بودم. ولی ما نذریمون و پختیم و انصافا خیییییییییلییییییی خوشمزه شده بود. دوباره نذر کردم که ایشاالله اگر تا سال دیگه این حاجتمم برآورده بشه مقدار آشمون و 2 برابر کنیم. تو که بالا پیش خدایی برامون دعا کن فسقل فلفل مامانی


 

پسندها (9)

نظرات (9)

آریا و مامانی وبابایی
29 تیر 93 9:10
سلام دوست عزیزم خدا قبول کنه خسته نباشید .دعا میکنم هر چه از خدای مهربون بخوای بهت بده .
مامانی و بابایی
پاسخ
سلام گلم ممنونم به من سر زدی. التماس دعا
حمیده
29 تیر 93 11:16
قبول باشه عزیزم ایشالا دوباره ام حاجتتو بگیری اش بیشتری بپزی
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی عزیزم همچنین شما هم حاجت روا بشی گلم
مامان و باباي محمدباقر
29 تیر 93 14:55
قبول باشه نذریتون... یه کاسه هم برای ما می فرستادین... حداقل عکسش می ذاشتی بعد افطار نگاه می کردیم... ایشالا هر چی از خدا می خوای خدا بهت بده عزیزم
مامانی و بابایی
پاسخ
قبول حق باشه عزیزم شرمنده اگه امکانش بود حتما برای شما ها دوستای گلم می فرستادم.
خاطره
29 تیر 93 15:06
انشاالله حاجت روا بشی.. بدون که خدا صداتو می شنوه عزیزم
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی عزیزم
BT
30 تیر 93 0:38
قبول باشه انشالا .... امیدوارم سال بعد دو برابرشو بپزی .... منو دخترم رو هم دعا کن .
مامانی و بابایی
پاسخ
قبول حق باشه چشم محتاجیم به دعا
حمیده
30 تیر 93 11:37
سلام دوستم خوبی ؟ نیستی؟
حمیده
30 تیر 93 11:58
دوستم میخوام اون یکی وبمو گسترشش بدم تبدیل به سایتش کنم دارم نظر جمع میکنم ... خوشحال میشم لینکش کنی. باعث افتخاره
مامانی و بابایی
پاسخ
عزیزم لینکش کردم
حمیده
30 تیر 93 12:05
مرسی گلم
زهرا
31 تیر 93 14:00
انشاالله هر چه سریعتر حاجت روا میشی قبول باشه
مامانی و بابایی
پاسخ
همچنین شما عزیزم