عقد من و همسریعقد من و همسری، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
یکی شدن دلهامونیکی شدن دلهامون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
مامان آینده مامان آینده ، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابای آینده بابای آینده ، تا این لحظه: 39 سال و 24 روز سن داره
حلما جونمحلما جونم، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

میوه بهشتی چیده شده ما

اولین اقدام

1393/4/31 8:30
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تمشکم خوبی مامانی دیروز اولین اقدام و برای اومدنت انجام دادم اونم این بود که با خاله الهام 2 تایی رفتیم دکتر تغذیه برای گرفتن رژیم آخه میدونی ،مامانی یه کوچولو از ناحیه شکم چاقه وقتی رفته بودم پیش دکتر زنان بهش گفته بود اگه می خوای فرشته کوچولوت زودی بیاد تو شکمت باید یکم لاغر کنی تا اذیت نشی آخه میدونی گلم مامانی کارمند از صبح تا بعداظهر پشت میزش میشینه و تنقلات می خوره اصلا هم ورزش نمیکنه به خاطر همین شکمم بزرگ شده مثل زنهای حامله   خندونک وقتی رفتیم دکتر تغذیه آقا دکتره تا من و دید گفت تو که لاغری، می خوای چی و آب کنی منم گفتم فقط می خوام دور شکمم آب کنم بعد جریان اومدن شما رو براش تعریف کردم اونم قد و وزنم و گرفت گفت همش 3 کیلو اضافه وزن داری تا به نرمال رسیدن وزنت ولی اگه بخوای کلا از ناحیه شکم آب کنی یا به قول معروف مانکن بشی باید 6 کیلو کم کنی بعد یه سری دارو داد و گفت اینا رو بعد از ماه رمضون بخور آخه اکثر داروهام بین غذایی هست بعدشم باید 45 دقیقه پیاده روی تند انجام بدم  تا انشاالله زودی لاغرشم شما زود زود زود بیایی بشینی کنج دلم عزیزکم دوستت دارم عشقم.

 

پسندها (14)

نظرات (13)

مامان پریسا و بابا مهرداد
31 تیر 93 10:41
وااااااااای عزیزم منم مثل شما بودم خیالت راحت راحت باشه وزن کم کردن برای رفع این مشکل مثل معجزه عمل میکنه انشاله با لطف خدا به زودی نی نی دار میشید دوست خوبم براتون دعا میکنم . به وبلاگ منم سر بزنید
مامانی و بابایی
پاسخ
سلام عزیزم لطف کردید به من سر زدی و نظر گذاشتی ممنون از لطفت. حتما
مامان آینده
31 تیر 93 11:44
سلام گلم برای پست قبلی نظر گذاشتم که نیومد ولی خب نذرتون قبول انشاالله همیشه حاجت روا شی من چند روز نت نداشتم وگرنه زودتر از اینا میومدم اولین اقدامت هم مبارک گلم من بدون دارو کم کردم ، بهتر نیس قبل اومدن نی نی داروهای کمتری مصرف شه؟؟ انشاالله بهترین تقدیرها براتون مقدر بشه و نی نی جونی هم زودی بیاد
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنونم دوستم چی بگم والا دکتره که می گفت همه اینا گیاهیه برای بارداری و .. ضرر نداره
حمیده
31 تیر 93 12:25
وای دوستم به سلامتی ایشالا...
زهرا
31 تیر 93 13:58
عزیزم مامانی آینده انشاالله هر چه سریعتر توی دلت جا میگیره و خوشحال تون میکنه
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنونم هر چی خدا بخواد
مامان وبابا
31 تیر 93 19:40
انشاالله به زودی فرشته ای ازآسمون مهمون دلت بشه
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی گلم
حمیده
1 مرداد 93 10:35
باشه عزیزم هروقت و تونستی و وقت داشتی .وای چقدر مهمونی! مهمونی رفتنم وقتی پشت سرهم میشه خودش درد سره!!! خوش بگذره عزیزم .خوش باشی.
مامان معین
1 مرداد 93 11:42
سلام , من و دوستام طبق قرار , سه تا نادعلی خوندیم انشاا... به همون نذری که کردی زود زود فرشته کوچولو بیاد و توی دلت بشینه
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنون از لطفتون
✿نسیـــم✿
1 مرداد 93 13:35
سلام ببخشید عزیزم این روزا درگیر خریدیم. آخه هفته دیگه میریم شمال عروسی
مامان السا
1 مرداد 93 15:24
سلام امیدوارم بزودی خبر خوب اومدن نی نی تون رو ببینیم
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنونم از لطفتون
حمیده
4 مرداد 93 22:50
سلام نیستی؟؟؟
مامانی و بابایی
پاسخ
شرمنده گلم
ارسطو و مامانش
5 مرداد 93 2:55
سلام. ان شا الله بزودی زود یه مامان مهربون میشی
مامانی و بابایی
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم ماشاالله چه گل پسر نازی داری خدا برات ببخشه.
مامانیش
6 مرداد 93 16:23
عزیییزم منم رژیممو شروع کردم از امروز، امیدوارم خدا به هر دوی ما یه بچه سالم بده
مامانی و بابایی
پاسخ
انشاالله ولی من می خوام از شنبه شروع کنم چون می خوام برم مسافرت
ابراهیم
26 شهریور 93 9:46
سلام دوست گرامی وبتون عالیه دمتون گرم